zaterdag 12 februari 2011

Een zaterdag vol dingen.

Vandaag ben ik verder gegaan met het opbouwen van mijn bodem.

Het begon een beetje traag maar toen ik de beslissing genomen had om de wielen er onder te zetten, wilde het redelijk vlotten.

Omdat de spindels nog gereviseerd moesten worden, maar ik even niet kan zandstralen heb ik ze er maar gewoon onder gezet.

Fototje er bij?



Oude spindel en remtrommel gemonteerd.

Hij draaide nog lekker, dus alleen de bussen en so called ''shims'' vervangen(en een likje verf)

Achter komen ook nieuwe remtrommels en remwerk.(velg moet nog behandeld worden)

De nieuwe schokbreker.(de veerplaat moet nog vastgebout worden)

Wel goed gevoel als het volgens plan loopt.


Wheeels

Stuurdemper nog nog wat aangeplast worden maar de stuurstangen passen netjes.


Skelter aka VW-stelp         











Geen opmerkingen:

Een reactie posten