zaterdag 8 oktober 2011

Een gelukzalig dagje

Hallo,

Wat een feestje vandaag. Na een hele berg ge-etter en gekloot. Zijn eindelijk de deurscharnieren vervangen. De bijrijdersdeur hing nogal af maar ook dat is opgelost.
Helaas pindakaas zijn er complicaties omtrent de dynamo. Deze is tot nader order uitgesloten van deelname aan mijn motorblok.
Hier een paar foto's luitjes.

Probleempje bij de motor. v-snaar scheef..

Aanzicht blokje
Fredje in de luchtgekoelde garage:D
Deur zit er in en strookt redelijk vooralsnog.
Eindelijk die helse pen er ingekregen.

Dashbord waar ik mijn bedenken nog over heb.
Verschil in lengte van de dynamo's
Ruitenwissermotor moet nog omgebouwd naar 12 volt.



Electraaa jeeej
Ik heb toch maar besloten om het dashbord ook te spuiten aangezien het makkelijker is zo.


Gegroet mijn nederige onderdanen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten