zaterdag 29 januari 2011

Deadline schilderwerk

De ruimte die mij ter beschikking was gesteld door kaas, word maandag weer kantine.
Om die reden moeten al mijn spulletjes wijken voor boterhammen en koffie met rum.
Dus de afgelopen dagen en avonden ben ik in de weer geweest om het chassis af te maken.

Vanmorgen is de voorlopig laatste laklaag aangebracht.


Und Fotos als Beweismittel..

Muziekje, 20 graden, broodjes en 3 bezoekers per dag maakt dit een leuke ruimte om te klussen.

Bovenkant zwart.

Onderkant groen.

Kon er nog een bergje roest en zand uit peuteren:)

En toen ik het pand verliet was dit het uitzicht. Dat wilde ik jullie niet ontnemen.
Een dakrekje wat ik op KWF spotte, dit is ongeveer het ontwerp wat ik ook voor ogen heb:)


Morgen grootte ontruim en schoonmaak dag...


Groetjes jullie klus-kabouter Dirk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten