donderdag 6 januari 2011

Zand stralen

Vanavond begonnen met het zandstralen van de bodemdelen.

Het was ff vechten maar met tip 1, 2 en 3 van Fredje ging het beter.

Heb de eerste paar delen nu gedaan maar het is werkelijk een aanslag op mijn tere longetjes.
Dus ik moet ook nog op zoek naar een goed gezichtsmasker.

Ook weer paar foto's gemaakt:
Fred's straalpot.(werkt perfect waarvoor dank)


Klein stukje geprobeerd, ging wel aardig.

Straal cabine.

Prutsen met kleine deeltjes..

Sta je dan met je duikbril...

Maar eerste poging vind ik toch redelijk gelukt.

Stuurhuis.

Veerplaten en torsie-as kapjes.

Veerplaten en torsie-as kapjes.

En toen snel douchen..

As maandag heb ik waarschijnlijk tijd om deze delen in de RX5 en RX10 te zetten.
Zaterdag met freddy naar Kever Winter Festijn als ik een auto kan roggelen..



zanderige kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten