vrijdag 16 september 2011

progress September..

Hallo lieve mensen en kees.

Door omstandigheden(geen geld, wel werk, geen tijd, geen camera, geen zin en kapotte computer)
heeft het wat langer geduurd voor deze editie verscheen. Voor de mensen die elke dag keken of er al wat nieuws was...sorry.

Wel is er de afgelopen tijd wat gebeurt keef.

De plannen zijn een klein beetje gewijzigd. Zo heb ik besloten toch heel de kever te spuiten en het dan maar gelijk netjes te doen.

De hele body(buitenkant) staat nu in de grondverf en spuitplamuur en ben ik bezig geweest met alle aanhangsels.(treeplanken, spatschermen, achterpaneel, motorklep en kofferklep)

Ik snel een paar fotos neerzetten voordat het slaapverwekkend word.

Lekker schuren in de zon...
Helemaal geschuurd en ontvet.

Het bewijs dat ik zelf gespoten heb:D
Dit is de spuitplamuur alweer, deze was iets ruwer dan de bedoeling, maar het komt goed.

wielkast achter.
Dakje voor..
Dakje na..
Spatschermen weer is passen. Goed gezicht zeg:D
Het rechter achterscherm. Aangezien de linker nog vervangen moet worden.
Oeeew met treeplank proefversie er bij begint het heel wat te lijken!
Leuk man
De treeplanken ontdoen van het rubber, sierstrip en uiteindelijk de roest.
Deze rubbers komen van de oude af. Aangezien deze alleen vies zijn en geen gaten hebben gaan deze er later weer op.
Gestraalde treeplanken.
Motorklep van zolder getoverd..
En een beetje schoongemaakt en gedemonteerd.
Binnenkant moet ook gespoten worden dacht ik.
Maar na een schoonmaakbeurt denk ik niet dat ik hem mooier kan krijgen:)
Achterscherm ook maak gelijk spuiten.
Moeilijke hoekjes gestraald.
Binnenkant maar helemaal gedaan.
Hier dus.

Deur van boven gehaald.
Buitenkant. Deur word helemaal over gespoten
Eerst alles er af halen dus..
Alleen nog de raam rubbers/lijsten.
Onderkant is wel aardig rot van 1 deur. Ik denk afwateringsgaatje verstopt gezeten.


Nou dat was hem weer even. Volgende keer achterpaneel, treeplanken en spatbord in de grond en spuitplamuur zetten.. En ik heb motordeeltjes binnen, dus hopelijk dat kreng is afmaken.

De groetjes en tot snel hopelijk.

Xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten