zaterdag 17 september 2011

Zaterdag brakdag.

Gegroet,

Vandaag heb ik afgemaakt waar ik donderdag niet aan toe was gekomen omdat ik ineens moest werken:D

Het achterpaneel, rechter achterspatbord en de treeplanken kunnen zich vanaf nu de trotse eigenaar noemen van een verse laag grondverf en filler.

Ook heb ik de motor afgebouwd, deze zit weer in elkaar op de carburateur, dynamo, verdelerkap en spanningsregelaar na.

Het ow zo leuke foto materiaal.

scherm opgehangen.

Idem.

Achterpaneel en treeplanken.

Idem.

Oww, mooi geworden..

sexy..

Shineee

Strakheden..

Terror Dirk aan het verfspuiten

Mijn nieuwe TI,(temprature indicator)

Nog een paar p*rnoshotjes


Nou morgen ben ik waarschijnlijk zo brak dat ik nergens toe in staat ben, dus tot volgende week maar weer! XXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten