zondag 14 november 2010

Start dorpels/verwarmingskanalen vernieuwen

Een goedemiddag beste lezertjes,

Gisteren en vandaag ben ik verder aan het vervangen van de dorpels.
Dit is een beetje hoe ze er bij hingen....

Nadat ik de overzet delen had verwijderd.

Niceee...

Vakwerk.

Ze moeten dus beide, van voor tot achter vervangen worden.

Normaal hoort deze kriksteun dus aan het chassis te zitten.
 Voordat ik alles er uit ga trekken en me autotje in elkaar stort, heb ik er van vierkante koker(gesponsord door me oude werk) een frame erin gelast.

Haha niet deze, dit is brandpreventie.

Ik heb ze zo gepositioneerd dat ik geen last heb van de '' midden-chassis-koker''.
Maar niks gedaan natuurlijk voordat ik de maten van de deuren nauwkeurig genomen heb.

Hakken en slijpen...

Boren en kijken..

Gatenkaas.

Deze kant is netter gelukt.

Dit word nog wat om na te gaan maken.

En dit is dan een beetje wat er uitkomt.
Nou that's all folks, nog een prettige zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten