donderdag 18 november 2010

Versnellingsbak poetsen

Gegroet burgers en buitenlui,

Omdat het 's avonds kouder en donkerder word in de klus-tunnel, heb ik maar wat binnen-activiteiten gezocht.
Deze en gister avond ben ik in de weer geweest met mijn versnellingsbak.
Wederom een foto:)

Zo kwam het onder me buggy vandaan.
Na een beetje schrobben met diesel(mede mogelijk gemaakt door kees)
Zo heeft hij dus een tijdje in de tunnel gestaan. Tot ik gister plotsiefloeps besloot hem af te maken.
Eerst maar is helemaal tot op het blote aluminium borstelen.
Daarna goed ontvetten en mooi zwart painten.

Nadat ik de as-pijp-dingen? had verwijderd.

Dit is allemaal nieuwe stof voor mij, wel interessant(en alles goede staat).

Eerst maar het laatste vet eraf borstelen.

Before...

After...

KIIEEK EM SHIINEE!!! :D

Nog een beetje hoekjes poetsen, maar dat komt volgende week.

En ik zeg welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten