dinsdag 22 maart 2011

50!!!

Het is zover! Mijn 50e post is werkelijkheid geworden.

Reden voor een ijsje.
Ook heb ik het probleem met de foto's opgelost, ik verklein ze tijdens het uploaden. Op die manier kan ik er nog 400 miljoen miljard duizend posten.

Maar genoeg gepraat. Een paar foto's:

Versnellingbak olie afgetapt en bodem op ze kant.

In de bodyshults gespoten.(steenslagbeschermer)

Heeel fijn spulletje.

Half uurtje droog. Werkte elke verf maar zo.

Dit moest nog afgelast worden.

Binnenkort is het heel de dag te warm om te lassen, dus vanochtend maar afgemaakt.



Hatsikidee
Ook de spatborden weer tevoorschijn gehaald.

Bever de kever.

Nog zoiets.(Ik heb weer ruimte voor foto's vandaar de onzin)

Alle montage gaten gesynchroniseerd. Straks met het rubber ertussen sluit het allemaal mooi.

You sexy thing!

En achterpaneel er weer uitgehaald om binnen lekker af te lassen.
EN een primeur! Alle spatborden rondom erop!

Er moeten nog wat lasmoeren geplaatst worden maar hangen doet hij in ieder geval!

De kwaliteit is heeel goed! EN ZO LEKKER GOEDKOOP!
 Nu een macie pakken om het te vieren.
Woef.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten