donderdag 3 maart 2011

Woensdag, of was het donderdag?

 Hallo luitjes,

De na-ochtend begonnen met onderdelen schilderen.

Remtrommeltjes ook maar RX-en

Pedalensetje

Spindeltjes nu een beetje zwart

Het rubber tussen bak en chassis was ik nog vergeten..(k*t)
Daarna moest ik op onderdelen wachten die geleverd worden, en op drogende verf.

Om geen tijd te verdoen maar verder gegaan met mijn body..(keverbody wel te verstaan)
Zo heeft ze de eenzame winter doorgebracht.

Ik wist niet helemaal waar ik moest beginnen, dus maar even geprobeerd het achterpaneel te verwijderen.
En op deze manier kon eindelijk die emmer er uit!!!


Ik moet even bedenken hoe ik hem demonteerbaar ga maken. Dit om het motor wisselen te vergemakkelijken...

En daarna maar verder gegaan met de achterhoekjes..

Iewll

Met kijkgaatje:)

Hier ook nog wat troep weggeslepen

haha zoek de fout...

Maar het zit weer vast...

Ook hier nog een stukje kunst ingelast.
Nou misschien morgen weer verder prutsen..

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten