maandag 14 maart 2011

Achterhoekjes, pruts en hijsdag.

Gutentagg!!

Ook vandaag vrij.(hehe)
Ik heb mee eerst een poosje bezig gehouden met de kunst der metaalbewerken.

Dit ging wel redelijk, maar ik had toch meer zin om een ideetje uit te voeren wat al een tijdje door me hoofd spookt.
Ook hiervan zult u naarmate u naar beneden scrolt meer zien.

Veel kijkplezier kaboutervrienden!

Afgewerkt waar ik gister geƫindigd was.
Beetje bewerkt nog.
Plaatje om er overheen te doen.
Gehecht.
Stukje afgelast.
En stukje plaat vervangen omdat het toch niet zo lekker zat. De andere kant moet ook nog even overnieuw.


Hierna ben ik verder gegaan met mijn idee. Dit ben ik van plan om de carrosserie omhoog en omlaag te kunnen tillen zodat ik aanpassingen aan de chassis-carrosserie aansluiting kan doen.
Zie hier:
Antiek
nog antieker, houten lagers Nooo shit!
Moest hem eerst naar het midden bewegen.
Toch gelukt een stukje op te schuiven.
Het is allemaal provisorisch en het moet nog wat verder uitgedacht worden.
Apart.

Morgen weer even verder kijken.

Appels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten