zondag 13 maart 2011

Arbeiten

Hier Dirk vanuit Voorschoten.

Op het moment geen: aardbevingen, tsunami's, stralingsgevaar of vulkaan uitbarstingen.

Ik heb een beetje opgeruimd en nog wat aan me kever carrosserie gewerkt.
Waarvan ik ook documentatiemateriaal heb.

Komt ie dan hea.

Dit ziet er natuurlijk belachelijk uit.
En er in geplast.
Hier had ik het leukste prutswerk nog even laten wachten.
Eerst een plaatje er in gelast.
toen boven nog een hoekje bij gefrutseld.
Dit is hoe ik het vorige week achtergelaten heb.
Dus eerst het plaatje weer.
Boven ook stukje rand gemaakt.
Julie weten het: Mooi rood is niet lelijk.
Met een krikje het dekseltje aangeduwd voor het lassen. :)
Het ziet er een beetje belachelijk uit, maar dat komt wel goed.


Ik heb van Erwin gehoord dat het dinsdag mooi weer word, dus kan ik sochtends voor werk nog even knippen en plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten