zaterdag 26 maart 2011

Ik ben al aan het aftellen..

Heeeee,

Woensdag zijn mijn 2ehands voor mij nieuwe cilinderkoppen aangekomen.
Na een inspectie bleek dat bij een stuk het bougiegat ver***** is. Gelukkig was 1 originele kop nog goed dus ik heb nu 2 goede koppen.
De stoterstangen en stoterstangpijpjes heb ik al schoongemaakt.

Ontvet alvast.

Ook verder geprutst met de wielkasten. Links en rechts voor moesten nog afgemaakt worden.


De wielkast voor moest nog afgemaakt worden.
Hole

Plaatstuk vervaardigd.

Juist

Morgen ochtend nog aflassen.
Morgen als het goed is weer verder. Dit dus finishen en de achterhoekjes aan de binnenkant afmaken.
Ook moeten de kokerbalken nog afgelast worden.
Met een beetje mazzel kan ik morgen het laatste laswerk doen.
Als het te warm word om te lassen, kan ik me bodem verder afmaken.(buiten in de sun)

Dat is dus de planning.

sjalala sjalalala

Geen opmerkingen:

Een reactie posten